Jsme oficiálním servisním partnerem

Díky našim odborným znalostem, dlouholetým zkušenostem a kvalitnímu technickému zázemí jsme se stali autorizovaným servisním partnerem společností Heidenhain, HSD Mechatronics a Kitagawa. Tyto spolupráce jsou zárukou odbornosti, přímého přístupu k originálním dílům a nejnovějším technologiím.

Co všechno zahrnuje náš servis:

  • Opravy CNC strojů všech typů a značek
  • Plánovaná údržba a generální revize
  • Diagnostika stavu stroje a jeho komponent
  • Softwarové poradenství, zálohování systémů, výměny harddisků
  • Optimalizace pohonů a elektroúdržba
  • Vzdálená podpora a online monitoring stavu zařízení
  • Zajištění transportu strojů, jejich ustavení a uvedení do provozu
  • Servisní dokumentace a doporučení pro preventivní opatření

Servisní činnost u nás není jen o tom, že přijdeme, vyměníme součástku a odejdeme. Naopak – vždy se snažíme pochopit celý problém, najít jeho příčinu a často i předejít tomu, aby se znovu opakoval.

Luboš Kobližka
vedoucí servisu

Jak servis probíhá

01

Zavoláte nebo nás kontaktujete online

02

Získáme informace od obsluhy stroje a provedeme úvodní diagnostiku

03

Připravíme náhradní díly a servisní plán

04

Technik provede opravu přímo u vás v dohodnutém termínu

05

Navrhneme preventivní opatření a vystavíme servisní protokol

06

Sledujeme stav stroje i po zásahu – jsme vám kdykoli k dispozici
Ozvěte se nám!

Plánujete relokaci technologie?

Pomůžeme vám se stěhováním stroje, jeho odborným ustavením i uvedením do provozu.

Proč si vybrat právě nás?

Jsme certifikovaný servisní partner předních výrobců

01

Hledáme příčinu poruchy, nejen její projev

02

Díky dokumentaci máte plný přehled o vývoji stavu strojů

03

Známe vaše provozní specifika – dlouhodobá spolupráce nám dává výhodu

04

Nabízíme vzdálenou podporu a servisní plány na míru

05

Zajišťujeme softwarové služby, zálohování, elektrodiagnostiku i relokace strojů

06

Nejčastější otázky

1. Jak rychle reagujete na poruchu?
2. Poskytujete i preventivní prohlídky?
3. Umíte odhalit i skryté poruchy?
4. Co obsahuje servisní protokol?
5. Zvládnete více různých typů strojů?
6. Pomáháte i s přestěhováním nebo instalací stroje?